Reklamace a vrácení zboží
Základní informace
- Vždy nás před vrácením informujte prvně na email společně s vyplněným reklamačním formulářem a kopii faktury (případně přiložte do balíku k produktům).
- Vrácené zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení standardně do 14 dní od doručení objednávky nebo písemného odstoupení od kupní smlouvy.
- Média vyňaté z originální ochranné fólie/obalu není možné vracet.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Ale budeme se snažit vždy dříve.
- Vrácené produkty je potřeba pečlivě znovu zabalit, aby se cestou nepoškodilo. Náklady a riziko jde na Vaší stranu jako zákazníka.
Ke stáhnutí:
Postup pro vrácení odesláním:
Zásilkovna:
1. Stáhnout aplikaci Zásilkovna
2. Odeslat zásilku pomoci služby "Mezi námi"
3. Vyberte rozměr a cenu pro balík
4. Doplňte nás jako příjemce:
Jméno: Fangora.cz
Telefonní číslo: +420 735 063 381
Email: info@fangora.cz
5. Vyberte doručení na výdejní místo:
VUCAOFOODS
Musílkova 437/56, Praha 5 - Košíře, 150 00
Pokud bude výdejna plná:
- vyčkejte a zkuste po pár hodinách znovu
- kontaktujte nás na email a my se to pokusíme vyřešit
- nevybírejte automaticky jinou výdejnu, pouze po domluvě s námi
6. Služby vyberte dle uvážení a souhlaste si podmínkami a můžete odeslání uhradit.
7. Doneste na podací místo Zásilkovny, nahlašte kód z aplikace a obsluha Vám vytiskne štítek.
8. Po obdržení Vám zašleme reklamační protokol s vyplněným datem přijetí.
9. Následně produkty zkontrolujeme a vyhodnotíme. Finálně Vás budeme informovat o našem rozhodnutí.
Jakýkoliv jiný dopravce s odesláním na adresu (PPL, DPD, GLS atp..):
Zašlete pečlivě zabalené s výše zmíněnými doklady na adresu:
FastLaneTrade s.r.o.
Musílkova 437/56
Praha 5 - Košíře, 150 00
Zbytek bude probíhat stejně jak výše popsané u Zásilkovny.
Postup pro vrácení na výdejně osobně:
Doneste osobně produkty na naší výdejnu:
VUCAOFOODS
Musílkova 437/56, Praha 5 - Košíře, 150 00
- Společně s vyplněným reklamačním formulářem a kopii faktury. (Pokud jste nezasílali emailem)
- Na výdejně Vám vystavíme Reklamační protokol s datem převzetí.
- Reklamaci vyhodnotíme a budeme Vás informovat o jejích vyřízení.