Reklamace a vrácení zboží

Základní informace

  • Vždy nás před vrácením informujte prvně na email společně s vyplněným reklamačním formulářem a kopii faktury (případně přiložte do balíku k produktům).
  • Vrácené zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení standardně do 14 dní od doručení objednávky nebo písemného odstoupení od kupní smlouvy.
  • Média vyňaté z originální ochranné fólie/obalu není možné vracet
  • Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Ale budeme se snažit vždy dříve. 
  • Vrácené produkty je potřeba pečlivě znovu zabalit, aby se cestou nepoškodilo. Náklady a riziko jde na Vaší stranu jako zákazníka. 

Ke stáhnutí: 

 

Postup pro vrácení odesláním: 

Zásilkovna: 

1. Stáhnout aplikaci Zásilkovna

2. Odeslat zásilku pomoci služby "Mezi námi" 

3. Vyberte rozměr a cenu pro balík

4. Doplňte nás jako příjemce: 

Jméno: Fangora.cz

Telefonní číslo:  +420 735 063 381

Email: info@fangora.cz

5. Vyberte doručení na výdejní místo: 

VUCAOFOODS 

Musílkova 437/56, Praha 5 - Košíře, 150 00

Pokud bude výdejna plná:

  • vyčkejte a zkuste po pár hodinách znovu
  • kontaktujte nás na email a my se to pokusíme vyřešit 
  • nevybírejte automaticky jinou výdejnu, pouze po domluvě s námi

6. Služby vyberte dle uvážení a souhlaste si podmínkami a můžete odeslání uhradit. 

7. Doneste na podací místo Zásilkovny, nahlašte kód z aplikace a obsluha Vám vytiskne štítek.

8. Po obdržení Vám zašleme reklamační protokol s vyplněným datem přijetí. 

9. Následně produkty zkontrolujeme a vyhodnotíme. Finálně Vás budeme informovat o našem rozhodnutí.

 

Jakýkoliv jiný dopravce s odesláním na adresu (PPL, DPD, GLS atp..): 

Zašlete pečlivě zabalené s výše zmíněnými doklady na adresu:

FastLaneTrade s.r.o. 

Musílkova 437/56

Praha 5 - Košíře, 150 00

Zbytek bude probíhat stejně jak výše popsané u Zásilkovny. 

 

Postup pro vrácení na výdejně osobně: 

Doneste osobně produkty na naší výdejnu:

VUCAOFOODS

Musílkova 437/56, Praha 5 - Košíře, 150 00

  • Společně s vyplněným reklamačním formulářem a kopii faktury. (Pokud jste nezasílali emailem) 
  • Na výdejně Vám vystavíme Reklamační protokol s datem převzetí. 
  • Reklamaci vyhodnotíme a budeme Vás informovat o jejích vyřízení.